I have:

Mereka Yang Setia:

What a day..

alope..hye semua..hurmm..kisah hari ini dan semalam kat sekolah memang borink.huhu..='( pagi semlam aktiviti tanam pokok.huh boring gila.tapi nak buat mcam mana kan..dah cikgu umi n cikgu aspah mintak tolong .tolong je lah.hari nieh plak aktiviti persembahan pelajar.tah la nak kata apa..tapi best jgk la..pagi tu aku escape untuk berlatih untuk wat persembahan sebab cikgu zarina panggil aku, iman n da gang untuk memasang khemah memandangkan esok ada perkhemahan.huh letih siot.pastu aku nak curi tulang.on da way nak pegi jumpa cikgu zarina jumpa la steph,athirah, n aifa.diowang semua ni ajak aku untuk join lakonan diowng..mula-mula raasa malu la pulak.tapi diorang tu semua kawan-kawan aku, so aku pun berminat la nak join diorang sebab skrip dia nampak menarik.aku memegang watak sebagai cikgu.ahaks! garang.jangan main2..hihihi..tapi lepas persembahan tu memang penat gila la sebab kena lipatkan khemah balik untuk esok..k bye la..nak out dah ni..nak packing.x packing lagi untuk esok nak camping..huhu..bye.
Photobucket

No comments:

Post a Comment