I have:

Mereka Yang Setia:

Open House (part 2)

Hye..petang ni umah aku ada wat makan2 sikit la...aduyaii..letih siot.n aku x sangka gla ramai kwn mak aku datang waktu tu..huh.jemput sorang ja.tapi yang dtg tu lebih dari spuluh org.next, aku suwoh diorang datang kul 2..tngk2 dtg kul 3.30.makan pula pukul 4.00..huhu..ruang tamu aku plak dipenuhi dengan kawan-kawan mak aku.so diowang pun makan la kat dapur.buat cam umah sendiri la.

kawan2 yang aku jemput:)
-steph
-aifa
-B aini
-mira
-huda
-syazmie
-mawi
-syahirah
-atia
-hidayah
-athirah
-aiman
-yusran
-fakrul
-farid
-iman
-aizad
-syaheer
-zakwan
-danial
send-fellycia
-sir murali
-teacher maizura
-teacher azlina
-syuhadah
-yanti
-azizi
-zul
-fazana
-yasier.

hah ni la senarai nama yang aku jemput.tapi hampeh.aku ajak 30 org.tapi yang datang 15 org jew..buat penat aku buat kad jemputan dan siap lukis map lagi.. huhu..tapi x pe la..mungkin diorang ada hal diorang sendiri kot.tapi tak pa la..kepada semua yang datang umah aku petang ni aku nk ucapkan bebanyak tima kaseh la ssb datang.

p/s:kpd "B" aini n aifa.tima kasih banyak la sebab tolong basuh pinggan.tq k.



ni ada la gambar yang sempat disnap oleh aku.

No comments:

Post a Comment