I have:

Mereka Yang Setia:

Kisah MP4 ku..

Hye semua.! hari ni aku rasa sungguh hepi.nak tau kenapa??hurmm..petang tadi aku terima panggilan dari abah aku.Smlm aku cakap la kat abah aku mengenai mp3 ni.dia cakap kalau nak kasi duit dulu supaya dier boley p tngk2 dulu..So aku pun kasi la duit sebanyak RM 200.Pastu dia tanya nak model apew??aku cakap la aku x kesah mengenai model tu.ya petang ni boleh dngr lagu n tngk vedeo.tu je la.

lepas tu tak d dia call aku n tanya aku nak mp3 tu colour aper?so aku pn dgn yakinnya ckp aku nak colour hitam.lpas tu dia terus matikan talofonnya.Aku pon tertanya2 apasal la dia tnya cam tu.so aku pun beranggapan yg dia nak beli kat aku la..Ha ni la mp3 ku.

Kowang cuba teka brape harganya?SALAH.!RM89 offer la katakan.Harga asal RM 110.dan 4 GB.elok.mana nak carik mp4 RM89 hengget n 4 GB?? k la.aku nak out da.nak dengar mp4 baru la katakan..hihihi..k bye.!

org yg dapat mp4 baru:
Photobucket

No comments:

Post a Comment