I have:

Mereka Yang Setia:

Bahasa Jiwa bangsa.!~

Bahasa Jiwa Bangsa.

hye dan assalamualaikum semua.apa khabar?harap-harap semua pembaca di sana sihat-sihat belaka ok.hurmm..mulai hari ini, di saat ini penggunaan bahasa dalam blog mirool akan digunakan dengan bahasa melyu yang betul.dah tak da dah lagi short form.,x diganti dengan tidak atau tak.yg diganti dengan yang dan lain-lain.dan semua post-post selama ini telah di edit dengan menggunakan bahasa melayu yang betul.

ok masuk cerita untuk hari ini.!hurmm.. tadi malam mirool saja-saja ja buat editing pada HTML code untuk blog mirool tengok-tengok dah terdelete tajuk pada entry blog mirool.huhu..tu la kau pandai-pandai lagi buat code sendiri kan dah jadi apa dah..terpaksa la buat tajuk sendiri sebelum memulakan entry.huh.

oh ya.next, kalau semua pembaca blog mirool ni free jenguk-jenguk lah blog kakak mirool.click sini.actually ni blog kedua kakak mirool.blog yang lama dia dah tak update lagi. rasanya dah bersawang dah agak nya.ha blog walking la kalau korang semua free.!hurmm..ok lah sampai di sini sahajalah coretan mirool pada malam ni.ingat bahasa jiwa bangsa.!~

No comments:

Post a Comment