I have:

Mereka Yang Setia:

Aku X Pernah Kesah.

Aku tak pernah kisah sama ada aku perlu bertahan di satu tempat bersama-sama dengan orang lain. Aku tak pernah tunggu masa akan berlalu dengan detik yang sangat pantas, walaupun aku perlu untuk mengejar sesuatu yang sangat penting pada waktu itu, kadang kala aku lupakan.

Aku suka kamu baca blog aku. Aku suka kamu lihat. Dan aku tak kisah kalau kamu tidak meninggalkan sebarang jejak, sebab apa yang aku inginkan ialah kamu dapat lihat apa yang aku lihat, dan kamu dapat faham, apa yang aku tulis.

Ada masa yang kamu meninggalkan jejak di dalam ruangan komen aku, aku akan membaca posting kamu melalui jejak yang kamu tinggalkan. Kadang-kala aku suka dengan posting kamu. Ia memberikan inspirasi terhadap penulisan aku yang akan datang. Tapi aku tak pernah mengharap apa-apa komen, sebab bila aku tanya kawan aku, dia tahu apa yang aku telah tulis semalam, walaupun aku tak tahu dia baca ataupun tidak.

Sebab, aku rasa blog ini adalah satu cara orang lain memahami aku dengan lebih mendalam, dan mereka yang komen setiap post aku, mereka meninggalkan jejak untuk aku berkongsi pula dengan posting dia. Dan cerita aku berkenalan dengan orang yang telah berjumpa dengan aku, semuanya melalui blog. Bagi aku, ia sangat hebat.

No comments:

Post a Comment