I have:

Mereka Yang Setia:

Alhamdulilah selesai jgk akhirnya.

alhamdulilah selesai jgk akhirnya.huh..hari ni la yg paling penat giler~..huhu..bukan apa majlis anugerah kepimpinan yg dikendalikan oleh bdk form 3..termasuk aku sendiri..akhirnya..selesai juga majlis tersebut..huh siap jgk la aku buat slide sampai 112.huhu..dah la cg z*****~ tu bnyk songeh.err!..sat yg tu x kena..yg ni x kena.err...!dah tu ada la beberapa org cg ni kan.. nk kasi hadiah kat para pemenang time tu jgk la..dh la majlis dh nk stat dh..semuanya kelam kabut la..termasuk aku..huhu.hurmm..sebenarnya bkn 112 slide yg kena wt tapi lebih dri tu. ni semua disebabkan oleh cg yg last minute.!benci aku.!tapi alhamdulillah la majlis berjalan dgn lancar.. hurmm..team pengakap menang..x sia2 usaha kami selama ni...x silap aku lebih dri 2 hamper yg kump kami dapat..pas dh abis semua..kami bkk hamper yg dapat...ha lg satu..sebelum balik aifa ada kasi goody bag utk aku dan 1 kelas.memandangkan esk dh mula start cuti.yg dlm nya berisi makanan.tq ye aifa.ha before that, kumpulan kami yang masak aritu dapat no. 4 ok la tu drpd x da no....k bye..

ni la separuh AJK yg terlibat dlm majlis tu.

alhamdulillah..
Photobucket

No comments:

Post a Comment