I have:

Mereka Yang Setia:

Masak-memasak.!

ahakz!haha..tajuk entry kali ni masak-memasak.pagi x d kan skulah aku ada la wat pertandingan memasak..haha..best..cuba teka group aku masak pew??haha..group aku masak lamb chop n maggie sup.huh.sedap seih..goup aku danial, aku, zizi, za.memang best la masak ramai2.Masa nak tunggu keputusan drpd cg. az..semua takut jew..takut x sedap la katakan.!ahakz.!selamat dier kata group kami masak sedap..danial tu pulak dier ada la siket pengalaman masak lamb chop.ssb family dier dulu bkk kedai western food.n aku pn selalu la jgk p kedai dier,lepas habis masak semua org makan masakan kami.haha.diowang cmt sedap...ha lagi satu..tengah dok best2 masak danial kasi la kad jemputan utk jamuan pengakap esk.x sabar2 nak pegi..k bye.tengok lah pic yg sempat diambil


gabungan 2 kumpulan.

sebenarnya..yg ade telur
tu bkan kump kami yg buat.

inilah hidangan kami.!

ha ni baru kump aku.~ni la chef2 yg memasak.!

ni la lamb chop yg aku masak.siap ade bunga lagi.

masa cg az nak beri markah.

ha ni la sedikit sebanyak pic yg sempat di snap.sorry pic x clear ssb snap pakai phone diowang.
Photobucket

No comments:

Post a Comment