I have:

Mereka Yang Setia:

Sahabat..

Sahabat..mengapa kau pergi?
tinggal aku sendirian di sini..
kau tahu aku x sangup.
Sahabat…ingat lah kau kpd aku slalu..
Jadilah kawan yang terbaik
Walau kau x ada disini lagi..

walaupun kau selalu bertanya "kau x sedih ke nk lepaskan aku"
aku tetap berdiam diri..
didalam hatiku, ku enggan melepas kan engkau pergi.
tapi apa kan daya..

aku telah mengenalimu selama sebulan..
dalam sebulan kau telah membuat ku gembira..
tapi apa kan daya...
kau terpaksa pegi juga.

cey..hurm hye..sedih la aku baru2 nyh..huhu..sajak di atas aku tujukan buat ikmaal, eddy, n mukhriz..hayati lah sajak nyh k..diowan ni semua kwn2 aku yg terpaksa sambung belajar di MRSM..walapun aku mengenali diorang ni dlm sebulan kami tetap memahami antara satu sama lain..diorang ni lah yg telah membuatkan aku gembira selama ini..apa2 yg aku x phm apa yg diajari oleh ckgu..diowang lah yg akn membantu aku..tanpa diorang kelas menjadi sunyi..diowang ni best sngt..cool..sporting..ikmal..perkataan "What The Fish" la akan aku ingat smpi bila2..haha..tetapi walaupun korang dh pegi..korang jgn la lupa kpd 4 sc..aku harap kita dapat hubung sampai bila2 k..

2 hari lepas..ikmal n eddy dtg skolah utk gotong-royong kelas..selepas waktu rehat berlalu..ikmal, aku, yusran, staph, felly, kak mira n kak zura ada kat depan koop..kami semua sangat seday tyme tuh..ssb ikmal dh nk pegi ke taipeng dh tyme tuh..kami bersalaman dgn ikmal..

p/s:ucapan aku utk korang..
- kat sana nnti blaja la bsungguh2..
- smayang jgn x smayang..
- aku pn nk mengambil kesempatan utk memohom maaf atas kesalahan aku selama sebulan ni.
- ikmal..ingt "What The Fish" ingat aku..
- aku harap persahabatan kita kekal selamanya..

k bye..x nk mengarut pnjg2 dh..

org yg seday..
Photobucket

No comments:

Post a Comment