I have:

Mereka Yang Setia:

Exam Trial..

hye semua..kali ni aku man kongsi sikit pengalaman ku menghadapi Trial PMR..ahaha..=')hurmm..trial tu seronok beb..kali pertama la katakan aku duduki di barisan hadapan belah kanan.Huh.. panas giler dan tidak menyeronokkan itu.huhuhu..

Ari pertama exam

Ari ahad tu ada paper BM 1 & 2.Boley tahan la soalan dier..tapi kertas 2 huh..nasib baik la pagi tu aku dah baca dah contoh karangan yg cikgu bm aku kasi tu mengenai minggu bahasa tu..alhamdulillah la boleh jawab...


Ari kedua exam...


Paper Bi 1 & 2..pastu sains paper 2..paper bi ok la...boley jawab la..hurmm..paper sains pulak...bagi aku senang n boley la..tapi..ada segelintir kawan ku yang mengatakan bahawa paper tersebut susah..

Ari ketiga exam

hari aku akan mengambil paper agama..perghh..mmg mencabar minda..susah..tapi aku dapat jawab la..pastu disambung pula dgn math paper 2.mujurlah pada ari tersebut aku ada bawak compass n proktaktor...soalan tu hurmmm..senang jgk la..

Ari keempat exam.

pagi ni paper sejarah yg amat mencabar..huh..pastu disambung plak dgn math paper 1.huh.susah giler...!pas tu paper geo yang amat menyeronokkan tu..best giler.. and banyak juga yang komen solan tuh susah.. bagi aku. ok je..


Ari terakhir exam.


Pagi ni paper KH.hurmm..semua soalan yang ditanya diulang-ulang kan..tapi soalan tu senang je..aku telah mendapat A untuk paper tersebut..alhamdulillah..

seterusnya, disambung lagi dgn kelas tambahan ag..huh.kami semua bincang pasal kertas agama yang baru ni aku jawab tu..Pastu disambung kan lagi dengan ceramah Pecutan Akhir.huh.Mmg seronok giler.x membosankan pon..

hurmm..sampai takat sini shj la yg aku boley kongsikan pengalaman ku menghadapi trial..ada masa kita jumpa lagi k..bye..

Footnote:Kalau sesiapa yg ada soalan trial negeri2 lain sedekah2 la sikit kat aku.

Org yg amik exam:
Photobucket

No comments:

Post a Comment